سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
دانش، زینت توانگران و توانگری مستمندان است . [امام علی علیه السلام]
 
امروز: جمعه 103 فروردین 10

 

شرکت فولاد کاویان تاریخچه تاسیس

کمپانی فولاد کاویان درسال 1372 درشهر اهواز 9 کیلومتری جاده خرمشهر تاسیس شوید . در سال 1374 با دقت به سیاستهای کلان دولت وقت کمپانی فولاد کاویان با مخلوط در مجتمع فولاد اهواز و تیم ملی صنعتی فولاد کشور ایران توانست بعنوان یکی‌از کارخانجات حساس کمپانی فولاد خوزستان و آفریننده ورق فولادی نامگذاری گردد . این واحد تولیدی تحت عنوان او‌لین واحد آفریننده ورق های سنگین وزن فولادی با گنجایش ایجاد 840 هزار بدن گونه های ورق فولادی در سال , مورد بهره‌برداری قرار گرفت . از جمله هدف ها بسط طلبانه این مجموعه می شود به عملکرد برای بالا بردن کیفیت معاش کارمندان و کارکنان آن به همراه تضمین کیفیت همراه با رعایت ایمنی و محافظت محیط زیست اشاره داشت . رئیس ادله فعلی این کارگاه تولیدی آقای فرستاده دانیال زاده است .

https://www.asroon.ir/suppliers/detail/کویر-کاشان/6/view/

از ورق های نورد گرم فولاد کاویان می توان برای ساخت بدنه کشتی ها , پل های فلزی , مخزن , واگن و غیره بهره مند شد . اسلب های باریک , جهت ساخت کوپلینگ , اشکال فلنج , زنجیر , چرخ دنده و دیگر قطعات مورد استعمال قرار میگیرد .

 

فیمت ورق کاویان اصفهان آهن

این مجموعه به سوی برآورده کردن رضایت مشتریان راهکار ارتقای کیفیت محصول ها خویش را مورد‌علاقه قرار داده و به همین علت خیر فقط توسط بازرسی در اختیار گرفتن کیفی , تولیدات خویش را در سراسر خطوط ایجاد مورد سنجش ظریف قرار می‌دهد بلکه با استعمال از مدرنترین و مجهزترین آزمایشگاه ها توانسته کلیه آزمایشات ما یحتاج مشتریان خویش را پوشش دهد .

کمپانی فولاد کاویان هم‌اکنون تحت عنوان یک واحد جدا به صورت سهامی عام زیر پوشش کمپانی بسط سرمایه‌گذاری معادن و فلزات جای‌دارد .

این واحد تولیدی در سایه استخدام کارکنان کارآزموده و کار کشته و مدیران ایده پرداز توانسته تراز محصول ها خویش را به میزان 450 هزار بدن در سال برساند و امیدوار است در سایه حمایت دولت بتواند گنجایش تولید ها خویش را بیش تر از این ارتقاء دهد .

https://www.asroon.ir/suppliers/detail/یاران-/20/view/

فرایند ساخت ورق فولادی در خطوط ساخت کمپانی فولاد کاویان

مواد نخستین مایحتاج ایجاد ورق درین سوله از تولیدکنندگان باطن و فرنگی تامین می‌شود . اسلب ها در کوره های پیش گرم شارژ میشوند و هنگامی به دمای حدود 1200 سکو سانتیگراد رسیدند , از کوره ها تخلیه شده و آن گاه از روش غلتک ها به بخش پوسته زدایی حمل میگردند . در‌این بخش با جت های فشار قدرتمند آب با فشار 180 پوسته زدایی شده و به بخش نورد فرستاده می شود . درین تراز ضخامت مواد اول از روش پاس های رفت و رجوع کاهش مییابد . ضخامت آخرین محصول ها توسط اشعه گاما در اتمام فرایند نورد مورد سنجش و مقدار گیری قرار میگیرد .

آن گاه اسلب ها تبدیل به ورق شده و آن گاه خودرو موج گیر برای از در میان بردن عدم صافی و موج بر روی سطح های ورق عبور داده می شود . پس از این سطح ورق به بخش برش ارسال میگردد تا به ارتفاع های مشخص و معلوم برش داده می شود و در غایت محصول ها نوردی برای خنک شدن به بسترهای کولر ارسال می گردند . درزمان ایجاد فرآورده , کیفیت ظاهری و ابعادی توسط میزان گیری پارامترهای اضطراری در اختیار گرفتن میشود .

 

شناخت با امکانات امروزی خطوط ایجاد کمپانی فولاد کاویان

کمپانی فولاد کاویان دارنده امکانات امروزی در خطوط ساخت خویش هست که بواسطه آنان توانسته اشکال ورق فولادی با شایسته ترین کیفیت را ساخت و به بازار مصرفی عرضه کند . این مجموعه دارنده دو کوره قدمی با اعمال حرارت از بالا و به گنجایش 100 و 200 بدن هست . پایانه آب فشار توانمند دربرگیرنده مخزن آب و هوا با ستون التراسوتیک , پنج پمپ فشار کارکشته و دو کمپرسور است که برای عملیات پوسته زدایی از روی ورق فولادی مورد استعمال قرار میگیرد .

بسترهای سیستم سرمایش در‌این این موسسه بمنظور خنک کردن تولید ها نورد شده به فعالیت میروند . گنجایش هر بستر کولر جهت تحمل وزنی بیش تر از 180 بدن جنس به فعالیت می‌رود و روش قدم زدن بسترها بصورت عرضی است .

همینطور این واحد تولیدی دارنده تصفیه منزل صنعتی برای تصفیه پسماندهای صنعتی می‌باشد .

https://www.asroon.ir/suppliers/detail/کاویان/40/view/


 نوشته شده توسط ismaeil sahab در چهارشنبه 99/2/17 و ساعت 5:50 عصر | نظرات دیگران()
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 9
بازدید دیروز: 10
مجموع بازدیدها: 27027
جستجو در صفحه

خبر نامه