سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
ثمره اندرز، بیداری است . [امام علی علیه السلام]
 
امروز: پنج شنبه 103 فروردین 9

راهنمای استعلام قیمت میلگرد آناهیتا گیلان از آسرون

برای خرید میلگرد آناهیتا و یا استعلام قیمت میلگرد آناهیتا در ساعات اداری می توانید با کارشناسان آسرون و در ساعات غیر اداری به سایت آسرون  مراجعه کنید.

تاریخچ? کارخانه فولاد و میلگرد آناهیتا گیلان

شرکت فولاد و میلگرد آناهیتا گیلان (سهامی خاص) یکی از معروف ترین و با کیفیت ترین برندهای تولید کننده میلگرد در کشور است. با این که از تأسیس این کارخانه، مدت زمان زیادی نگذشته است اما این کارخانه توانسته است با استفاده از مجهزترین ماشین آلات و تکنولوژی های روز دنیا محصولاتی با قابلیت رقابت در سطح ملی را ارائه کند. کارخانه فولاد آناهیتا از کارخانه های مهم فولادی در زمین? تولید انواع میلگردهای ساده و آجدار در سایزها و استانداردهای مختلف می باشد. این شرکت، نقش مهمی در جهت تأمین میلگرد در بازار فولاد کشور را ایفا می نماید.

کارخانه فولاد آناهیتا گیلان برای اولین بار توانست کور? القایی تناژ بالا تحت گواهینام? اروپا به کشور وارد و اقدام به راه اندازی مجتمع ذوب و ریخته گری درفک شمال در فاز اول با زمینی به مساحت بیش از 100,000 متر مربع و با ظرفیت اسمی 120 هزار تن در سال نماید. به علاوه این کارخانه دارای 4 فاز می باشد.

مجوز تأسیس کارخانه فولاد آناهیتا از سازمان صنعت، معدن و تجارت در سال 1390 کسب گردید و در سال1391 عملیات اجرایی شرکت با استفاده از نیروهای متخصص و کارآمد آغاز شد. این کارخانه با خرید ماشین آلات و تجهیزات صنعتی مورد نیاز برای تولید محصولات فولادی از شرکت های معتبر داخلی و کشورهای اروپایی از جمله ترکیه، برزیل، اسپانیا و ... تجهیز و راه اندازی شد و در نهایت در کمتر از یک سال و در سال 1392 تولید آزمایشی این کارخانه فولادی آغاز شد و بعد از انجام این مرحله پروان? بهره برداری با ظرفیت تولید 320 هزار تن میلگرد در سال توسط کارخانه فولاد آناهیتا گیلان کسب و در نهایت در سال 1393 این کارخانه در مراسمی با حضور وزرا و مسئولین افتتاح و به بهره برداری رسید. این کارخانه در زمینی به مساحت 20,908 متر مربع ساخته شده است.

 

کارخانه فولاد آناهیتا زمین? اشتغال مستقیم برای 250 نفر و اشتغال غیرمستقیم برای 1,300 نفر را ایجاد نموده است. این شرکت دارای توان تحقیقاتی و آموزشی خوبی نیز می باشد. واحد آزمایشگاه شرکت فولاد آناهیتا گیلان در راستای خط مشی سازمان با در اختیار داشتن تجهیزات به روز آزمایشگاهی توانسته است محصولاتی مطابق با استاندارد و نیاز مشتریان و بالاترین سطح کیفیت تولید کند. دستگاه های آزمایشگاهی این شرکت شامل:

1-دستگاه کشش 50 تن gotech

2-دستگاه کشش 100 تن gotech

3-دستگاه اسپکترومتری نشری foundry master با قابلیت شناسایی 30 عنصر و اندازه گیری درصد وزنی آنها.

افتخارات کسب شده کارخانه فولاد آناهیتا

کارخانه فولاد آناهیتا در راستای جلب رضایت خریداران و مشتریان و همچنین تأمین نیاز مجریان پروژه های عمرانی به اقلام فولادی مفتخر به کسب افتخارتی از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت و همچنین سازمان استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران گردیده است. برگ زرینی از افتخارات مجتمع فولاد آناهیتا گیلان عبارتند از:

1-طرح صنعتی نمونه در سال 1391 به عنوان برترین تولید کننده فولاد در کشور.

2-اخذ نشان استاندارد ملی ایران مطابق با استاندارد شمار? ISIRI 3132

3-اخذ نشان استاندارد شایسته ملی ایران و کسب لوح 5 ستاره از وزارت صنعت، معدن و تجارت در سال 1396

 

وزن و قیمت میلگرد آناهیتا گیلان و دیگر محصولا این شرکت 

کارخانه فولاد آناهیتا با به کارگیری دانش روز جهانی در زمین? تولید کیفی برخی از محصولات فولادی و رعایت الزام آور استانداردهای ملی همچون مقرارت ملی ساختمان ایران و استفاده از نیروهای متخصص، توانمند و کارآمد توانسته است گامی بلند در جهت تولید محصولات فولادی برداشته است. محصولات تولیدی این کارخانه در 3 فاز زیر ارائه گردیده که عبارتند از:

فازاول: تولید میلگرد فولادی

فازدوم: بخش ذوب

فازسوم: تولید میلگردهای سایز کوچک

محصولات فاز اول کارخانه فولاد آناهیتا

محصولات فاز اول کارخانه فولاد آناهیتا شامل:

1- میلگرد ساده - آج 240

2- میلگرد آجدار مارپیچ (یکنواخت یا دوکی) - آج 340

3- میلگرد آجدار مارپیچ (یکنواخت یا دوکی) - آج 350

4- میلگرد آجدار جناغی (یکنواخت یا دوکی) - آج 400

5- میلگرد آجدار جناغی (یکنواخت یا دوکی) - آج 420

6- میلگرد آجدار مرکب (دوکی) - آج 500

7- میلگرد آجدار مرکب (دوکی) - آج 520

 

محصول فاز دوم کارخانه فولاد آناهیتا

محصول فاز دوم این کارخانه تولید شمش های فولادی در استاندارد 5SP می باشد.

 

محصولات فاز سوم کارخانه فولاد آناهیتا

فاز سوم محصولات تولیدی کارخانه فولاد آناهیتا، میلگردهای سایز کوچک شامل:

1-انواع الکترود

2-مفتول سیاه

 

اصلی ترین محصول تولیدی کارخانه فولاد آناهیتا انواع میلگردهای ساختمانی است. میلگردهای تولیدی این کارخانه در استانداردهای A1، A2، , A3 A4 مطابق استاندارد 5781 GOST روسیه می باشد. میلگرد آجدار کارخانه فولاد آناهیتا در سایزهای 8 تا 32 میلی متر تولید می شود. میلگرد آناهیتا رشت از نظر مشخصات فیزیکی (مانند قطر اسمی)، مشخصات هندسی (مانند آج)، ترکیب شیمیایی و خواص مکانیکی (مانند تنش تسلیم یا تنش جاری شدن و درصد ازدیاد و طول نسبی) و ... کاملاً مطابق استاندارد می باشد.

تولید و ساخت میلگرد A4 کارخانه فولاد آناهیتا در صورت ثبت درخواست مشتری است. لازم به ذکر است که حروف حک شده بر روی میلگرد A2 آناهیتا A.G.J.U میلگرد A3 با حروف A.G.C.T و میلگرد A4 با حروف A.G.S.T حک و شناسایی می گردد. قیمت میلگرد آناهیتا رشت نسبت به بقی? رقبای تولید کننده میلگرد در کشور قیمتی مناسب و رقابتی است. قیمت میلگرد آناهیتا امروز و لحظه ای در فروشگاه آسرون ارائه می گردد.

 

خرید قیمت روز میلگرد آناهیتا رشت از کارخانه برای مصرف کنندگان شمال و شمال غربی کشور به علت موقعیت جغرافیایی کارخانه و کاهش هزین? حمل ونقل، کاملاً مقرون به صرفه می باشد. همچنین این شرکت برای تسریع در حمل و نقل در رساندن سفارشات مشتریان در کوتاه ترین زمان ممکن، اقدام به راه اندازی ناوگان حمل ونقل با عنوان آرمان بار گیل نموده است که موجب کسب رضایت مشتریان در سراسر کشور شده است. این کارخانه به آدرس، شهرک صنعتی رشت، بلوار صنعت 2، خیابان پنجم می باشد.

قیمت میلگرد آناهیتا در رشت از لحاظ اقتصادی و به حداقل رساندن هزینه های اجرایی جزو با صرفه ترین قیمت میلگرد در بازار آهن و فولاد کشور می باشد. لازم به ذکر است که وزن میلگرد آناهیتا گیلان از سبک وزن ترین میلگردها در بازار می باشد. در صورت مشاهده نمودار قیمت میلگرد و مقایسه قیمت روز میلگرد آناهیتا گیلان می توانید به صفحه آرشیو قیمت میلگرد مراجعه نمائید.

قیمت میلگرد آناهیتا آنلاین در فروشگاه آسرون اطلاع رسانی و محصولات این کارخانه به فروش می رسد. شما می توانید در همین صفحه قیمت امروز میلگرد آناهیتا گیلان را مشاهده نمائید و برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد وزن میلگردهای آجدار و همچنین خرید میلگرد به صفحه مربوطه مراجعه و برای مشاوره با کارشناسان ما به شمار? 43000023-021 تماس حاصل فرمائید.


 نوشته شده توسط ismaeil sahab در سه شنبه 98/11/15 و ساعت 3:33 عصر | نظرات دیگران()

برای اطلاع از قیمت رابیتس صادق و خرید رابیتس چکار کنیم؟

 

برای اطلاع آنلاین از قیمت رابیتس صادق و خرید رابیتس می توانید فارغ از زمان و مکان با آسرون تماس بگیرید.
کارخانه ایران رابیتس (iranrabits) اولین کارخانه تولید کننده رابیتس در ایران محسوب می گردد. این کارخانه در اداره ثبت اسناد و املاک با شماره 252734 به ثبت رسیده است. کارخانه ایران رابیتس فعالیت خود را در زمینه تولید کیفی انواع رابیتس آغاز نموده است. آدرس کارخانه ایران رابیتس واقع در جاده خاوران استان تهران واقع گردیده است. این کارخانه در سال 1395 با احداث نمایندگی تحت عنوان کالای ساختمانی عظیمی اقدام به فروش و پخش رابیتس در اوزان مختلف نموده است.

قیمت محصولات تولیدی کارخانه ایران رابیتس

رابیتس کارخانه ایران رابیتس از لحاظ کیفی دارای بهترین کیفیت در سطح کشور می باشد. واحد تولیدی ایران رابیتس کلیه محصولات تولیدی خود را در سراسر کشور فقط با نام اختصاصی و تجاری ایران رابیتس صادق عرضه می نماید. محصولات

 

 

 

 

+

 

 

 

تولیدی این کارخانه عبارتند از:

 

1-رابیتس 9 ستون ایران رابیتس در انواع دو چشمه و سه چشمه

2-رابیتس 11 ستون در انواع دو چشمه و سه چشمه

3-رابیتس 13 ستون در انواع دو چشمه و سه چشمه

4-سیم گالوانیزه فابریک ایران رابیتس با وزن 25 کیلوگرم و قطر 1.8 میلی متر

5-ورق گالوانیزه درجه 1 ایران رابیتس

6-پودر کاسماتیک

7-خمیر کاشت میلگرد selsil

8-اسپری پر حجم جایگزین ملات STONE FIX

 

انواع وزن های رابیتس کارخانه ایران رابیتس

انواع وزن های رابیتس 9 ستون کارخانه ایران در دو وزن تولید می شوند که عبارتند از:

1-رابیتس 9 ستون 430 گرم گالوانیزه

2-رابیتس 9 ستون 590 گرم گالوانیزه

 

انواع وزن های رابیتس 11 ستون

رابیتس های 11 ستون کارخانه ایران رابیتس در سه وزن متفاوت تولید و روانه بازار می شوند که عبارتند از:

1-رابیتس 11 ستون 550 گرم 3 چشمه

2-رابیتس 11 ستون 670 گرم 3 چشمه

3-رابیتس 11 ستون 870 گرم 3 چشمه

 

انواع وزن های رابیتس 13 ستون

رابیتس های 13 ستون گروه تولیدی صنعتی ایران رابیتس شامل:

1-رابیتس 13 ستون 550 گرم 2 چشمه

2-رابیتس 13 ستون 550 گرم 3 چشمه

3-رابیتس 13 ستون 740 گرم 3 چشمه

4-رابیتس 13 ستون 830 گرم 3 چشمه

5-رابیتس 13 ستون 870 گرم 2 چشمه

6-رابیتس 13 ستون 940 گرم 3 چشمه

7-رابیتس 13 ستون 1020 گرم 3 چشمه

8-رابیتس 13 ستون 1080 گرم 3 چشمه

9-رابیتس 13 ستون 1300 گرم 3 چشمه

 

کاربردهای رابیتس کارخانه ایران رابیتس

محصول رابیتس تولیدی این کارخانه دارای کاربردهای مختلف و متنوعی در نماسازی ساختمان ها داشته که این کاربردها عبارتند از:

1-سقف های کاذب

2-گچ کاری و گچ بری

3-پوشاندن تیرآهن و آرماتور

4-پوشاندن بتن سیمانی

5-ترمیم ترک های ساختمانی و کارهای ترمیمی

6-دکوراسیون و آرک آشپزخانه

7-اپن آشپزخانه

8-گل سقفی

9-گلوئی و نور مخفی دور سالن

10-تأسیسات سقف کاذب

رابیتس های کارخانه ایران رابیتس با ورق گالوانیزه در ضخامت های 0.25 تا 0.5 میلی متر و در ابعاد 60 × 240 سانتی متر تولید می شوند. یک برگ رابیتس گروه تولیدی ایران رابیتس مساحتی بالغ بر 1.44 متر مربع را پوشش می دهد. قیمت رابیتس بستگی به میزان وزن و تعداد ستون های تشکیل دهنده آن دارد. به عبارت دیگر هر چه تعداد ستون و چشمه رابیتس بیشتر باشد وزن رابیتس نیز بیشتر است و متعاقباً وزن رابیتس هر چه نسبت به انواع رابیتس های دیگر بیشتر باشد قیمت آن نیز افزایش خواهد داشت.

لازم به ذکر است که علاوه بر تعداد ستون و چشمه، میزان کیفیت تولید و نام کارخانه سازنده رابیتس نیز در میزان قیمت رابیتس دخالت دارد به عنوان مثال قیمت رابیتس تولید شده کارخانه ایران رابیتس نسبت به قیمت رابیتس گروه تولیدی رابیتس مسعود بیشتر است. لیست قیمت محصولات رابیتس کارخانه ایران رابیتس در بازار به صورت لحظه ای در فروشگاه آسرون اطلاع رسانی می شود. 


 نوشته شده توسط ismaeil sahab در دوشنبه 98/11/14 و ساعت 5:46 عصر | نظرات دیگران()

برای اطلاع از قیمت رابیتس صادق و خرید رابیتس چکار کنیم؟

 

برای اطلاع آنلاین از قیمت رابیتس صادق و خرید رابیتس می توانید فارغ از زمان و مکان با آسرون تماس بگیرید.
کارخانه ایران رابیتس (iranrabits) اولین کارخانه تولید کننده رابیتس در ایران محسوب می گردد. این کارخانه در اداره ثبت اسناد و املاک با شماره 252734 به ثبت رسیده است. کارخانه ایران رابیتس فعالیت خود را در زمینه تولید کیفی انواع رابیتس آغاز نموده است. آدرس کارخانه ایران رابیتس واقع در جاده خاوران استان تهران واقع گردیده است. این کارخانه در سال 1395 با احداث نمایندگی تحت عنوان کالای ساختمانی عظیمی اقدام به فروش و پخش رابیتس در اوزان مختلف نموده است.

قیمت محصولات تولیدی کارخانه ایران رابیتس

رابیتس کارخانه ایران رابیتس از لحاظ کیفی دارای بهترین کیفیت در سطح کشور می باشد. واحد تولیدی ایران رابیتس کلیه محصولات تولیدی خود را در سراسر کشور فقط با نام اختصاصی و تجاری ایران رابیتس صادق عرضه می نماید. محصولات

 

 

 

 

+

 

 

 

تولیدی این کارخانه عبارتند از:

 

1-رابیتس 9 ستون ایران رابیتس در انواع دو چشمه و سه چشمه

2-رابیتس 11 ستون در انواع دو چشمه و سه چشمه

3-رابیتس 13 ستون در انواع دو چشمه و سه چشمه

4-سیم گالوانیزه فابریک ایران رابیتس با وزن 25 کیلوگرم و قطر 1.8 میلی متر

5-ورق گالوانیزه درجه 1 ایران رابیتس

6-پودر کاسماتیک

7-خمیر کاشت میلگرد selsil

8-اسپری پر حجم جایگزین ملات STONE FIX

 

انواع وزن های رابیتس کارخانه ایران رابیتس

انواع وزن های رابیتس 9 ستون کارخانه ایران در دو وزن تولید می شوند که عبارتند از:

1-رابیتس 9 ستون 430 گرم گالوانیزه

2-رابیتس 9 ستون 590 گرم گالوانیزه

 

انواع وزن های رابیتس 11 ستون

رابیتس های 11 ستون کارخانه ایران رابیتس در سه وزن متفاوت تولید و روانه بازار می شوند که عبارتند از:

1-رابیتس 11 ستون 550 گرم 3 چشمه

2-رابیتس 11 ستون 670 گرم 3 چشمه

3-رابیتس 11 ستون 870 گرم 3 چشمه

 

انواع وزن های رابیتس 13 ستون

رابیتس های 13 ستون گروه تولیدی صنعتی ایران رابیتس شامل:

1-رابیتس 13 ستون 550 گرم 2 چشمه

2-رابیتس 13 ستون 550 گرم 3 چشمه

3-رابیتس 13 ستون 740 گرم 3 چشمه

4-رابیتس 13 ستون 830 گرم 3 چشمه

5-رابیتس 13 ستون 870 گرم 2 چشمه

6-رابیتس 13 ستون 940 گرم 3 چشمه

7-رابیتس 13 ستون 1020 گرم 3 چشمه

8-رابیتس 13 ستون 1080 گرم 3 چشمه

9-رابیتس 13 ستون 1300 گرم 3 چشمه

 

کاربردهای رابیتس کارخانه ایران رابیتس

محصول رابیتس تولیدی این کارخانه دارای کاربردهای مختلف و متنوعی در نماسازی ساختمان ها داشته که این کاربردها عبارتند از:

1-سقف های کاذب

2-گچ کاری و گچ بری

3-پوشاندن تیرآهن و آرماتور

4-پوشاندن بتن سیمانی

5-ترمیم ترک های ساختمانی و کارهای ترمیمی

6-دکوراسیون و آرک آشپزخانه

7-اپن آشپزخانه

8-گل سقفی

9-گلوئی و نور مخفی دور سالن

10-تأسیسات سقف کاذب

رابیتس های کارخانه ایران رابیتس با ورق گالوانیزه در ضخامت های 0.25 تا 0.5 میلی متر و در ابعاد 60 × 240 سانتی متر تولید می شوند. یک برگ رابیتس گروه تولیدی ایران رابیتس مساحتی بالغ بر 1.44 متر مربع را پوشش می دهد. قیمت رابیتس بستگی به میزان وزن و تعداد ستون های تشکیل دهنده آن دارد. به عبارت دیگر هر چه تعداد ستون و چشمه رابیتس بیشتر باشد وزن رابیتس نیز بیشتر است و متعاقباً وزن رابیتس هر چه نسبت به انواع رابیتس های دیگر بیشتر باشد قیمت آن نیز افزایش خواهد داشت.

لازم به ذکر است که علاوه بر تعداد ستون و چشمه، میزان کیفیت تولید و نام کارخانه سازنده رابیتس نیز در میزان قیمت رابیتس دخالت دارد به عنوان مثال قیمت رابیتس تولید شده کارخانه ایران رابیتس نسبت به قیمت رابیتس گروه تولیدی رابیتس مسعود بیشتر است. لیست قیمت محصولات رابیتس کارخانه ایران رابیتس در بازار به صورت لحظه ای در فروشگاه آسرون اطلاع رسانی می شود. 


 نوشته شده توسط ismaeil sahab در دوشنبه 98/11/14 و ساعت 5:45 عصر | نظرات دیگران()

درباره قیمت میلگرد ذوب آهن اصفهان چه می دانیم؟

برای اطلاع از قیمت میلگرد و تیرآهن ذوب آهن اصفهان چکار کنیم؟

بدین منظور باید با آسرون تماس بگیرید و  از قیمت میلگرد ذوب آهن اصفهان و یا از قیمت تیر آهن اصفهان اطمینان حاصل کنید.

درباره ذوب آهن اصفهان چه می دانیم؟

شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید شرکت ذوب آهن اصفهان که به عنوان اولین و بزرگترین کارخانه تولید کننده فولاد ساختمانی و ریل در ایران شناخته می‌شود، توسط روس‌ها ساخته شد. روس‌ها سال 1344 اعلام کردند که اگر ایران به شوروی سابق گاز صادر کند، آنها هم شرکت ذوب آهن اصفهان و همینطور ماشین‌سازی اراک را برای ایران می‌سازند. همین کار را هم کردند و از سال 1346 ساخت این کارخانه عظیم در جنوب غربی استان اصفهان و در شمال مرکز شهرستان لنجان شروع شد. 4 سال بعد در نیمه اول دی‌ماه 1350 با راه‌اندازی کارگاه کک‌سازی، آگلومراسیون (فرآیند پیش‌پخت و کلوخه‌سازی سنگ‌آهن قبل از شارژ به کوره بلند) و کوره بلند شماره یک، بهره‌برداری از کارخانه با تولید چدن شروع شد. یک سال طول کشید تا بخش فولادسازی هم راه افتاد و در دی‌ماه 1351 اولین محصولات فولادی تولید شدند. هر چه که بود، عملیات ساختمانی نهایی در سال 1357 تمام شد و کارخانه به تولید بیشتری رسید.

?

محصولات کارخانه ذوب آهن اصفهان

اما می‌رسیم به بحث تولیدات این کارخانه عریض و طویل. اصلاً از اسمش پیداست که چه تولیداتی دارد؛ آهن و محصولات فولادی. اما اگر بخواهیم زیرشاخه‌وار نام ببریم، به این محصولات می‌رسیم:

- انواع تیرآهن؛ بال نیم‌ پهن موازی (IPE) و بال پهن موازی (H)

- ناودانی بال مساوی و نبشی

- انواع میلگرد ساده و آجدار؛ علاوه بر A1، A2 و A3، میلگرد A4 هم در این کارخانه تولید می‌شود.

?

صادرات محصولات کارخانه ذوب آهن  به 23 کشور اروپایی، آسیایی و آفریقایی

کارشناسان شوروی با توجه به محدودیت منابع مالی و مواد اولیه، مخصوصاً ذخیره‌های ذغال سنگی که در کشور وجود داشت، ظرفیت کارخانه را در فاز اول 550 هزار تن فولاد در سال تعیین کردند که اتفاقاً همان هم شد. در اولین روزهای تولید محصولات فولادی، ظرفیت تولید، در حدود 550 هزار تن در سال بود اما با شروع ساخت کوره بلند شماره 2 و توسعه‌ی بخش‌های دیگر، ظرفیت به بیش از یک میلیون و 900 هزار تن در سال رسید. هنوز تمام نشده است! ظرفیت فعلی تولیدات این شرکت بیش از 2 میلیون و 800 هزار تن در سال است که با اعلام قبلی، همین روزها به عدد 3 میلیون و 600 هزار تن در سال خواهد رسید. البته این حجم بالا از تولیدات فقط در کشور استفاده نمی‌شود و به بیش از 23 کشور اروپایی، آسیایی و آفریقایی هم صادر می‌شود.

?

در داخل کشور نیز در ساخت پروژه‌ی برج میلاد با آن ارتفاع و حجم عظیم فولاد و آهن‌ آلاتی که نیاز داشت، نیروگاه هسته‌ای بوشهر، سدهای بزرگ کشور و همینطور مترو، نام ذوب‌ آهن اصفهان است که به چشم می‌خورد. با مساحت زیادی که این کارخانه دارد (200 کیلومترمربع) و تقریباً به اندازه‌ی یک چهارم مساحت تهران است (!) این میزان تولیدات چندان بعید نیست. خلاصه اینکه اگر دنبال میلگرد، تیرآهن و نبشی این کارخانه بودید، خودتان را اذیت نکنید، گوشی را بردارید و با ما تماس بگیرید. کارشناسان آسرون آخرین قیمت‌های این محصولات در کارخانه ذوب‌ آهن را به شما می‌گویند. خیلی ساده است. فقط تماس با این شماره را می‌طلبد! 02143000023 جدول زیر را هم برای راحتی کار شما اینجا قرار داده‌ایم. می‌توانید قیمت روز انواع محصولات ذوب‌ آهن اصفهان از میلگرد گرفته تا تیرآهن را در آن ببینید. «تصمیم‌گیری» را برای شما ساده کرده‌ایم

 

قیمت تیرآهن ذوب آهن اصفهان

در جدول زیر می توانید براساس محصول قیمت آهن ذوب آهن اصفهان را مشاهده کنید.

قیمت میلگرد ذوب آهن اصفهان

در جدول زیر می توانید براساس محصول قیمت میلگرد ذوب آهن اصفهان را مشاهده کنید.


 نوشته شده توسط ismaeil sahab در شنبه 98/11/12 و ساعت 1:30 عصر | نظرات دیگران()

برای اطلاع از قیمت رابیتس مسعود درب کارخانه چکار کنیم؟

برای اطلاع از قیمت رابیتس مسعود می توانید فارغ از زمان ومکان و به صورت شبانه روزی به فروشگاه اینترنتی آهن آلات آسرون مراجعه کنید.

?

کارخانه رابیتس مسعود

مجموعه تولیدی قیمت رابیتس مسعود فعالیت خود را از سال 1370 آغاز کرده است. کارخانه رابیتس مسعود به آدرس جاده خاوران استان تهران واقع شده است. کارخانه رابیتس مسعود تولید کننده انواع رابیتس های ساختمانی در سایزهای مختلف است. 

محصولات کارخانه رابیتس مسعود

  1. انواع رابیتس 9 ستون رابیتس مسعود
  2. انواع رابیتس 11 ستون کارخانه رابیتس مسعود
  3. انواع رابیتس 13 ستون سه چشم رابیتس مسعود در اوزان 500 تا 1400 گرم

کاربرد رابیتس در سقف های کاذب ، گچ کاری و گچ بری ، پوشاندن تیر آهن و آرماتور ، پوشاندن بتن سیمانی ، ترمیم ترک های ساختمانی و کارهای ترمیمی ، دکوراسیون و ... می باشد.

قیمت ورق رابیتس و نحوه نام گذاری رابیتس: 

  

الف : بر اساس تعداد ستون که به سه دسته تقسیم میشوند ( 9 - 11 - 13 ستون ). هرچه تعداد ستون های رابیتس باشد ، چشمه های رابیتس کوچک تر شده و متقابلا در مصرف گچ صرف جویی میشود که در نهایت سازه سبک تری خواهیم داشت.
ب : بر اساس وزن رابیتس که بسته به نوع کاربری انتخاب میشوند.

https://www.asroon.ir/suppliers/detail/%D8%B1%D8%A7%D8%A8%DB%8C%D8%AA%D8%B3-%D9%85%D8%B3%D8%B9%D9%88%D8%AF/38/view/


 نوشته شده توسط ismaeil sahab در پنج شنبه 98/11/10 و ساعت 10:42 صبح | نظرات دیگران()
<      1   2   3      >
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 4
بازدید دیروز: 1
مجموع بازدیدها: 27012
جستجو در صفحه

خبر نامه