سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
[ و ابو جعفر محمد بن على باقر از او ( ع ) حکایت کرد که فرمود : ] دو چیز در زمین مایه أمان از عذاب خدا بود ، یکى از آن دو برداشته شد پس دیگرى را بگیرید و بدان چنگ زنید : امّا امانى که برداشته شد رسول خدا ( ص ) بود . و امّا امانى که مانده است آمرزش خواستن است . خداى تعالى فرماید « و خدا آنان را عذاب نمى‏کند حالى که تو در میان آنانى و خدا عذابشان نمى‏کند حالى که آمرزش مى‏خواهند » [ و این از نیکوتر لطایف معنى را برون آوردن است و ظرافت سخن را آشکار کردن . ] [نهج البلاغه]
 
امروز: سه شنبه 103 اردیبهشت 4

انواع مختلف میلگرد  در بازار آهن الات ایران

قیمت روز میلگرد

بها روز میلگرد ادله مهمی در برآورد هزینه آخری یک پروژه ساختمانی است با این وجود عواملی موجود هست که بر نرخ این مال تاثیرگذار است . درین مقاله بعداز بازدید جداول قیمتی به بررسی و توضیح جامعی درباره‌ی کارداران تاثیرگذار بر بها میلگرد که یک کدام از تاثیر گذار ترین مصالح در ساختمان است می‌پردازیم . با ما همراه باشید .

 

میلگرد چیست ؟ و چرا در پروژه  خود به آن احتیاج دارم؟

 

هنگامی که شما در حال آماده سازی یک پروژه ساخت و ساز بتنی هستید، ممکن است در هنگام  برنامه ریزی خرید مواد، از اصطلاح میلگرد استفاده می شود،  اما میلگرد چیست؟

دقیقا چه کاری برای پروژه شما انجام می دهد که آن را بسیار مهم می کند؟ آیا انواع مختلف میلگرد برای پروژه شما واقعا حیاتی هستند؟ در اینجا نگاهی گذرا به اصول میلگرد برای کمک به شما در شروع کار می اندازیم.

میلگرد چیست؟ میلگرد دقیقا چیست؟

میلگرد نوار فولادی می باشد که در ساخت بتن و بتن ریزی پی ساختمان استفاده می شود. شما با افزودن این میله های فلزی، بتن مسلح را ایجاد می کنید. که باعث افزایش مقاومت بتن می شود. استفاده از میلگرد در پی ساختمان باعث می شود که بتن شکاف نخورد و پروژه از هم نپاشد. 

اگرچه تمام ترک های بتونی، میلگرد و مواد تقویت کننده به کنترل مکان و میزان ترک ها کمک می کنند. همچنین قدرت ساختاری در پروژه را فراهم می کند.

 

چرا استفاده از میلگرد در پروژه من مهم است؟

میلگرد باعث می شود بتن چندین  مرتبه در برابر خرابی مقاوم تر شود. استحکام کششی را با استفاده از یک نوار تقویت کننده که در برابر خوردگی مقاوم است فراهم می کند.

 

 اگر می خواهید پروژه   بتن خود را اجرایی کنید، میلگرد پشتیبانی بسیار قوی تری نسبت به سیم های فولادی، تقویت کننده های فایبرگلاس و بسیاری از محصولات دیگر موجود در بازار است. چرا؟ زیرا قدرت ساختاری بالایی را در خود ایجاد می کند.

 

انواع مختلف میلگرد

طیف گسترده ای از انواع میلگرد در بازار آهن الات ایران  وجود دارد:

میلگرد فولادی ستون فقرات سازه بتن است. در اکثر پروژه های بتنی استفاده می شود. چرا؟ زیرا هزینه کمتری دارد و استحکام بالایی را برای سازه فراهم می کند.

پلیمری تقویت شده با فیبر شیشه ای جایگزینی خوب برای میلگردهای فولادی سنتی است. با استفاده از فایبرگلاس، مواد مقاومتری در میله ها ایجاد می شود تا بتن را تقویت کند. تا مقاومت کششی قوی تر داشته باشیم.

از میلگردهای گالوانیزه در مواقعی استفاده می شود که خوردگی بتن می تواند مشکلی ایجاد کند. میلگرد گالوانیزه با استفاده از چندین فرآیند مختلف روکش دار شده است. اینها می تواند شامل آبکاری سرد و آبکاری داغ باشد. گالوانیزه و روی یک سد محافظ بر روی  میلگرد را فراهم می کنند.

میلگردهای از جنس استیل در محیط های خورنده استفاده می شود که از روی به دلیل اثرات گالوانیزه آن نمی توان استفاده کرد. میلگرد استیل تمایل دارد که از میلگرد گالوانیزه گران تر باشد. به همین دلیل ، فقط در صورت لزوم استفاده می شود.

میلگرد روکش شده با اپوکسی گزینه ای مدرن و اقتصادی برای محیط های خورنده است. میلگرد به از اپوکسی پوشانده شده است تا از خوردگی محافظت کند. در محیط هایی  که آب یا حرکت های مکانیکی ممکن است به پوشش محافظ آسیب برساند، اپوکسی گزینه ای مناسب است. سیل های اروپایی به سادگی باعث تقویت ساختاری بتن  شما می شود.

انواع مختلفی از میلگرد  در دسترس است تا در سطوح مختلف قدرت استحکامی و کششی را فراهم کند. این موارد و گزینه ها به شما امکان می دهد به راحتی راه حل مناسب برای پروژه خود انتخاب کنید.

 

https://www.asroon.ir/suppliers/detail/فولاد-گستر-حداد/59/view/

میلگرد چیست؟ همانطور که می بینید، این بخش بسیار مهمی از ساخت بتن است. سوال واقعی این است که، میلگرد مورد نیاز خود را از کجا فراهم کنید؟ فروشگاه آهن آلات آسرون، طیف وسیعی از گزینه ها و محصولات میلگردی  را در اختیار شما قرار می دهد. 

 

اولی ملات مورد به کار گیری در ساخت فونداسیون , بتن هست . بتن از ادغام مواد متفاوتی مثل سیمان , نوع ای خاکستر حریق فشانی , سرباره کوره ها , مواد مضاف پلیمر , الیاف و… تهیه و تنظیم می شود . این مواد پس از ادغام و کم آب شدن در فونداسیون ساختمان جوری محکم می گردند که در شرایطی‌که در قبال نیروهای کششی و لرزه ای قرار بگیرد ممکن است ترک خورده و به کل ساختمان جراحت برساند . بیشتراز نیم قرن است که برای حل این خلل در ساختمان سازی در بخش های عمل شده با بتن مانند فونداسیون , سقف و ستون ساختمان از میلگرد برای جبران پایداری کششی آن استعمال می نمایند .

 

بها میلگرد روز جاری

ارزش میلگرد وسط

 

بها میلگرد اهواز

 

بها میلگرد ظفربناب

 

طبقه بندی فولاد میلگرد

میلگرد یا این که آرماتور به مقاطع توپر گفته می شود که به دو صورت شاخه ای یا این که کلاف در بازار جان دار میباشد . خواسته از میلگردهای شاخه ای مقاطعی ست که به صورت تکی و در مقدار های متعدد خرید و فروش می شود . درحالیکه آرماتور های کلاف به صورت کلاف های پیچیده شده بدور یکدیگر هست . اکثر وقت ها آرماتور های کلاف از سایز 5 . 5 تا 16 میلیمتر ساخت می شود . در مدل بندی آرماتور های کلاف به مقاطع با سایزها 5 . 5 تا 8 میلیمتر مفتول یا این که وایر میگویند .

https://www.asroon.ir/suppliers/detail/آریان-فولاد/25/view/

در جهان این مقاطع مطابق با استاندارد ASTM ساخت می شود . اما نکته حائض اهمیت در باب این مقاطع تفاوت در دین طومار ایجاد میلگردهاست , به‌این مفهوم که تفاوت در خواص و خلق و خوی پایانی متاع را ناشی می شود . به این ترتیب لازم ست که مشتریان متناسب با مکان و وضعیت اقلیمی خویش مبادرت به خرید این فرآورده نمایند . از همین رو هر کشوری متناسب با موقعیت اقلیمی خویش و با رعایت اصول کلی , دین طومار های یگانه خویش را برای ساخت آرماتور داراست . اکنون در عالم آئین طومار های استرالیا , کانادا , اروپا , ایالات متحده , چین و استاندارد ملی کشور ایران 3132 مو جود است . این تولید ها به دو صورت آجدار یا این که بی آلایش در 4 گرید ( بررسی ) A1 , A2 , A3 , A4 ایجاد می‌شوند . برای مثال به بررسی 3 استاندارد ساخت مقاطع می‌پردازیم :

 

میلگرد اروپائی : مقاطع تشکیل‌شده در‌این مجموعه اکثر اوقات به شیوه ترمکس یا این که حرارتی و با استعمال از آلیاژ کربن و سیلیکون ساخت میشوند که پایداری نیکی در قبال زمین‌لرزه ندارند . از همین رو این مقاطع در بخشها اروپائی که احتمال وقوع زلزله کم است مورد به کار گیری قرار میگیرد . در شیوه ترمکس از شمش ها فولادی با نظارت شیمیایی تحت تری استعمال می نمایند آن‌گاه برای عملیات خنک کاری , مال را از لوله های آب سرد عبور داده که‌این تکان منجر زیر داخل شدن پایداری مغز آرماتور می شود .

مرزو بوم ژاپن به دلیل ز‌لزله خیز بودن مقاطع را مطابق با استاندارد JIS و به روش آلیاژی ساخت می نماید . روش فرو آلیاژی شیوه ایست که در آن با افزودن فروآلیاژهایی به شمش های فولادی ساخته میگردند و در تراز خنک کاری این فرآورده را در هوای آزاد و به مرور زمان خنک می نمایند که سبب ساز بالا رفتن ایستادگی متاع می شود .

در کشور ایران مقاطع تولیدی مطابق با استاندارد ملی جمهوری اسلامی ایران 3132 و ترکیبی از تعدادی استاندارد اروپائی , ژاپنی و آمریکائی ساخت می شود .

ارزش میلگرد تیکمه داش

 

ارزش میلگرد راد همدان

 

ارزش میلگرد ابهر

 

ارزش میلگرد ارگ تبریز

 

ارزش میلگرد هیربد

 

ارزش میلگرد تاکستان

 

بها میلگرد آناهیتا گیلان

 

بها میلگرد آذر فولاد امین

 

کلاف میلگرد

 

کلاف میلگرد چیست؟

 

شاخه میلگرد

 

شاخه میلگرد تعدادی متر است؟

اشکال میلگرد از دید شیوه ساخت

پروسه کلی در ایجاد این مال شیوه نورد گرم و با استعمال از شمش های فولادی 5sp است . در اولِ خط ساخت , شمش های فولادی وارد کوره های ذوب شده و تا دمای سرخ شدن حرارت می‌بینند . آن گاه برای کاهش دادن مرحله برهه زمانی عرضی و طویل شدن فولاد آن را از در بین غلطک های متواتر اتومبیل نورد

 

آزمایشات در اختیار گرفتن کیفیت میلگرد

آزمایش گیرایی : این امتحان ها مطابق با استاندارد ملی کشور ایران به شماره 1 - 8103 و به خواسته اطلاع از خاصیت انعطاف پذیری , مدول الاستیسیته , حد الاستیک , موقعیت ارتجاعی , نقطه تسلیم و پایداری تسلیم و ایستادگی به شکنندگی بر روی مقاطع انجام می شود . این آزمایش به وسیله دستگاه جاذبه آرماتور صورت می پذیرد .

تست خمش : این تست در دمای فی مابین 15 تا 25 رتبه سانتی گراد با زاویه های میان 160 تا 180 رتبه و به سه صورت سبک , سنگین وزن و منحصر انجام می شود . تست سبک اکثر وقت ها بر روی مقاطع رشته رشته ( خاموت و مفتول ها ) با قطر کمتر از 10 میلیمتر انجام می شود . بر روی مقاطع با قطر بیشتراز 10 میلیمتر از آزمایش خم سنگین وزن و خم کاری با رواداری های ویژه و با شعاع مشخص و معلوم نیز خم کاری اختصاصی است . در شرایطی‌که آرماتور ذیل این تست مبتلا گسستگی و ترک نشود مقبول است .

آزمایش خستگی : این امتحان نیز مطابق با استاندارد 1 - 8103 برای مقاطع افقی معقول می شود . این تست بر روی سه آرماتور با بعدها معین تحت , حد میانه و فراتر از محدوده جدول نورد انجام می شود . برای این امتحان از خم کننده های جانور در تارنما های واحد های صنعتی مورد استعمال قرار میگیرد .

بررسی مقاطع از روی صورت ظاهری

همانطور که در اولِ این مقاله گفتیم آرماتور ها با دو صورت ظاهری معمولی و آجدار ساخته میگردند که هریک خصوصیات کاربرد های منحصر به خویش را دارااست .

https://www.asroon.ir/suppliers/detail/ذوب-آهن-اصفهان/45/view/

میلگرد بی آلایش یا این که ترانس

این مقاطع با صورت ظاهری تماما صاف و فارغ از هیچ برجستگی بر روی مرحله جنس هست که به دو صورت کلاف و شاخه ای در بازار موجود هست . مقاطع معمولی مقاطعی قابل انعطاف با 25 درصد تغییر و تحول صورت نسبی پلاستیکی میباشند و در تیم میلگرد های داکتیل جای دارد . آرماتورهای بی آلایش در موقعیت کلاف از سایز 5 تا 12 میلیمتر و در موقعیت شاخه از سایز 8 تا 40 میلیمتر موجود هست . ارزیابی این جور مقاطع در مجموعه A1 قرار گرفته که دارنده دستکم پایداری کششی 3800 کیلوگرم بر سانتی متر مربع و ایستادگی تسلیم 2300 کیلوگرم بر سانتی متر مربع می‌باشد . اکثر وقت ها از این مقاطع در صنعت آهنگری و جوشکاری به کار گیری می شود و از ساخت کنندگان داخلی این جنس می شود به کارگاه های ساخت میلگرد یزد و کاشان اشاره نمود .

 

میلگرد آجدار

این گونه از آرماتور ها در سه ارزیابی A2 , A3 , A4 به صورت آجدار و به طریق جناقی یا این که هفت هشت , فنری و دوکی می‌باشد . عمق و صورت ظاهری آج ها بایستی دقیقا مطابق با استاندارد باشد به دلیل آن که انگیزه از آجدار کردن این جنس مشغول کردن بیشتر این مقاطع با بتن است . مقاطع A2 در تیم مقاطع نصفه مشقت بار با 19 درصد تغییر‌و تحول صورت نسبی پلاستیکی , پایداری کششی 5000 کیلوگرم بر سانتی متر مربع و ایستادگی تسلیم 3000 کیلو گرم بر متر مربع با آج های فنری و منفرد است . این فرآورده در مجموعه آرماتور های ترد جای‌دارد و بیشتر در مصارف ساختمانی و خاموت زنی مورد استعمال قرار می‌گیرد . نماد JU حک شده بر روی مقاطع نماد آرماتور های A2 ساخت شده به شیوه آلیاژ سازی می‌باشد . آرماتور های گرید A3 مقاطعی کم آب و ترد با 14 درصد تغییر و تحول صورت نسبی پلاستیکی و با پایداری کششی 6000 کیلو گرم بر سانتی متر مربع و ایستادگی تسلیم 4000 کیلوگرم بر سانتی متر مربع با آج های جناقی و به صورت ضربدری ساخته میگردند . اکثر وقت ها از این کالا در مصارف سیویل ساختمانی و صنعتی مورد استعمال قرار میگیرد . آرم CT حک شده بر روی مقاطع علامت آرماتور A3 ساخت شده به شیوه ترمکس و نماد CU نماد آرماتور A3 ساخت شده به شیوه آلیاژ سازی می‌باشد . اعتنا شود که به دلیل کم آب بودن این آرماتورها به هیچ وجه عملیات جوشکاری روی آن نباید انجام بگیرد . مقاطع با ارزیابی A4 با آج های دوکی یا این که پیچیده و از دسته 500 و 520 است . آرم JT حک شده بر روی مقاطع آرم آرماتور های A4 ساخت شده به شیوه ترمکس و SA آرم ساخت به شیوه آلیاژ سازی می‌باشد .

 

شایسته ترین گونه میلگرد

درباره‌ی شایسته ترین دسته میلگرد نمیتوان به طور کلی حیث اعطا کرد , چرا‌که تعیین این کالا دقیقا بایستی


 نوشته شده توسط ismaeil sahab در پنج شنبه 99/2/25 و ساعت 11:58 صبح | نظرات دیگران()

چرا میلگرد ( Rebar ) را در بتن قرار می دهند؟

Building a Barrier Free Bathroom - Slab on Grade (Negative Forming ...

امروزه بتن احتمالاً پرکاربردترین مصالح ساختمانی است که به وسیله بشر تاسیس شده است .

بعضی از بنا های بتونی تشکیل شده در حین امپراتوری روم هنوز نیز روز جاری ایستاده و پابرجا می باشند . بتن سفت و بادوام است چون از ایستادگی دوچندان بالایی شامل است . ولی همگی ما می‌دانیم که بتن قادر است شکسته و از نیز جدا شود . برهان این است که بتن از پایداری کششی زیاد ضعیفی برخوردار‌است .

https://www.asroon.ir/suppliers/detail/default.aspx?title=%D8%AA%D8%A7%D8%B1%D8%A7%D8%B2-%D8%B4%D9%87%D8%B1%DA%A9%D8%B1%D8%AF&id=43

استحکام کششی نیرویی است که برای جدا کردن چیزی تا زمان شکسته شدن حتمی است . زمانی میلگرد فولادی به بتن طولانی تر شد , میتوانیم یک مصالح ساختمانی ئاشته باشیم که از نگاه فشرده سازی و ایستادگی کششی دوچندان بالا باشد .

میلگرد با اعتنا به اقتدار تلاش آن رتبه بندی می شود . استحکام همت میلگرد نیرویی است که برای تغییر تحول صورت یا این که خمش همیشگی آن حتمی است . با هر نیرویی کمتر از آن , میلگرد به حالت اول خویش گشوده خواهد گشت .

این تفاوت در میان همت و استحکام کششی به‌این مضمون‌ است که میلگرد از خواص انعطاف پذیری خاصی برخوردار‌است .

در شرایطی که نیرویی میلگرد سکو 60 را خم نماید , 30000 پوند نیرو برای هر اینچ مربع دیگر واجب است تا آن را از نیز جدا نماید .

فکر کنید که هنگام پباده سازی ساختمان در ناحیه زمین‌لرزه زده می‌تواند چقدر اساسی است .

صرفا تصور کنید - بتون دارای سلاح فلزی که روز جاری می ریزید ممکن است 2000 سال از قدمت آن قبل باشد و مقاوم بماند!

 

چگومه میلگرد را در بنا آرماتوبندی می کنند؟

CH057A - West Approach Invert Slab Rebar and Drain Install… | Flickr

گنجاندن میله های تقویت کننده ( ( میلگرد ( ) در بتن روشی است که استحکام طولانی بازه زمانی را به بتن را داده و در ساخت اساس ها , دیوارها , استخرها , ساختمان ها و بقیه بنا ها استعمال می شود . فشرده سازی بتن به خیر و خوبی انجام می شود , بتن سوای میلگرد پایین فشار و پیچ خوردگی سعی کمتری خواهد داشت . بنا هایی مثل شالوده ها یا این که دیوارها بایستی از فشارهای چندگانه جانبی و افقی , فشرده سازی و پیچ خوردگی به کارگیری نمایند . میلگرد به خیر با بتن عمل می نماید . چون این مواد در هنگام تغییر تحول سکو حرارت منبسط می گردند و با به عبارتی میزان منقبض میگردند .

مهندسان عمران , تعداد میله های تقویتی ما یحتاج در یک شالوده یگانه یا این که بقیه بنا های بتونی را به همراه صورت , میزان و الگوی میلگرد نصب شده محاسبه می نمایند . میلگرد در یک الگوی پباده سازی شده در بتن تهیه شده‌است تا اتصال آن با بتن صورت بپذیرد .

 

 

از میلگرد چه گونه در ساخت بتن آرمه استعمال می شود؟

Garage Concrete Slab - Rebar Schedule - Page 4

ابزاری که برای نصب میلگرد استعمال می شود؟

سه عملیات در برش , خم شدن و گره تناول کردن میلگرد نقش داراست . قطر میلگردهای تقویت شده در بتن آرمه میتواند از 6 تا 42 میلی متر باشد . در فیض دکان آسرون , طیف وسیعی از امکانات برش , خم و اتصال را برای فعالیت با میلگرد داراست که میتواند بتن آرمه ها برای بنا شما فراهم نماید و به محل ساخت بنا حمل نماید تا شما ترقی بهتری در اجرای پروژه داشته باشید .

https://www.asroon.ir/suppliers/detail/لوله-پروفیل-صباح/35/view/

ایمنی هنگام نصب میلگرد

حمل میلگرد در پروژه ها خطرناک است . برای پرهیز از صدمه , انتهای میلگرد بایستی با درپوش های پلاستیکی پوشانده شود تا از جراحت بینی دوری شود .

نصب و فعال سازی بتن

Rebar Support

کمپانی آسرون سوابق فعالیت گرانی در موضوع فعالیت با مهندسین عمران و پباده سازی برای نصب اسکله ها , پدهای بتونی و بقیه بنا های اتوبار در خصوصیات ساختمان های مسکونی و تجاری داریم .

برای کسب داده ها بیشتر در زمینه‌ی سرویس ها ما با ما تماس حاصل نمایید و مشورت تخصصی اخذ فرمایید .

 

https://www.asroon.ir/suppliers/detail/default.aspx?title=%D8%B8%D9%81%D8%B1-%D8%A8%D9%86%D8%A7%D8%A8&id=2


 نوشته شده توسط ismaeil sahab در شنبه 99/2/20 و ساعت 5:13 عصر | نظرات دیگران()

میلگرد چه است ؟ و چرا در پروژه خویش به آن احتیاج دارم؟

Rebar On Rebar - Industrial Abstract Poster by kmstahlros | Society6

زمانی که شما در حالا فراهم سازی یک پروژه ساخت و ساز بتنی می‌باشید , ممکن است در هنگام طرح ریزی خرید مواد , از اصطلاح میلگرد استعمال می شود , البته میلگرد چیست؟

https://www.asroon.ir/suppliers/detail/امیرکبیر-کاشان/47/view/

دقیقا چه کاری برای پروژه شما انجام می‌دهد که آن را فراوان با اهمیت می کند؟ آیا گونه های گوناگون میلگرد برای پروژه شما حقیقتا حساس هستند؟ در اینجا نگاهی زود گذر به اصول میلگرد برای یاری به شما در آستانه فعالیت می اندازیم .

میلگرد چیست؟ میلگرد دقیقا چیست؟

What Builders Need to Know About LiteBar Fiberglass Rebar - LiteForm

میلگرد نوار فولادی است که در ساخت بتن و بتن ریزی پی ساختمان به کار گیری می شود . شما با اضافه کردن این میله های فلزی , بتن دارای سلاح را ساخت می‌کنید . که منجر ارتقا پایداری بتن می شود . به کار گیری از میلگرد به‌دنبال ساختمان سبب می شود که بتن سوراخ نخورد و پروژه از نیز نپاشد .

https://www.asroon.ir/suppliers/detail/پانل-مهدی/55/view/

هر چند تمام ترک های بتونی , میلگرد و مواد تقویت کننده به در دست گرفتن مکان و میزان ترک ها یاری می نمایند . همینطور توان ساختاری در پروژه را آماده می نماید .

 

چرا به کارگیری از میلگرد در پروژه اینجانب با اهمیت است؟

Astm A615 G60 8mm 10mm 12mm Deformed Steel Bar/ Steel Rebar ...

میلگرد سبب می شود بتن یک‌سری سکو در قبال فساد مقاوم خیس شود . استحکام کششی را با به کار گیری از یک نوار تقویت کننده که در قبال خوردگی مقاوم است مهیا می نماید .

 

در‌صورتی‌که میخواهید پروژه بتن خویش را اجرایی فرمایید , میلگرد پشتیبانی فراوان قادر تری نسبت به سیم های فولادی , تقویت کننده های فایبرگلاس و بخش اعظمی از تولید ها دیگر مو جود در بازار است . چرا؟ چون اقتدار ساختاری بالایی را در خویش ساخت می نماید .

 

اشکال متفاوت میلگرد

طیف گسترده ای از گونه های میلگرد در بازار آهن الات کشور ایران موجود است :

میلگرد فولادی ستون فقرات بنا بتن است . در بیشتر پروژه های بتنی به کار گیری می شود . چرا؟ چون هزینه کمتری داراست و استحکام بالایی را برای بنا آماده می نماید .

پلیمری تقویت شده با فیبر شیشه ای جایگزینی عالی برای میلگردهای فولادی سنتی است . با به کارگیری از فایبرگلاس , مواد مقاومتری در میله ها تولید می شود تا بتن را تقویت نماید . تا پایداری کششی کارکشته خیس داشته باشیم .

از میلگردهای گالوانیزه در مواردی استعمال می شود که خوردگی بتن قادر است مشکلی تولید نماید . میلگرد گالوانیزه با استعمال از یک سری پروسه متعدد روکش دار شده‌است . اینها قادر است مشتمل بر آبکاری سرد و آبکاری داغ باشد . گالوانیزه و روی یک سد حافظ بر روی میلگرد را آماده می نمایند .

 

میلگردهای از کالا استیل در محیط های خورنده به کار گیری می شود که از روی به دلیل اثرات گالوانیزه آن نمی‌توان به کار گرفت . میلگرد استیل رغبت دارااست که از میلگرد گالوانیزه گران خیس باشد . به همین جهت , تنها در صورت لزوم به کارگیری می شود .

میلگرد روکش شده با اپوکسی آیتم ای امروزی و اقتصادی برای محیط های خورنده است . میلگرد به از اپوکسی پوشانده شده‌است تا از خوردگی مراقبت نماید . در محیط هایی که آب یا این که جنبش های مکانیکی ممکن است به پوشش حفظ کننده جراحت برساند , اپوکسی آیتم ای مطلوب است . سیل های اروپایی به آسانی منجر تقویت ساختاری بتن شما می شود .

اشکال متمایز از میلگرد دراختیار است تا در سطح ها متعدد توان استحکامی و کششی را آماده نماید . این موردها و مورد ها به شما قابلیت می‌دهد به راحتی چاره مطلوب برای پروژه خویش تعیین نمائید .

 

میلگرد چیست؟ همان گونه که میبینید , این بخش فراوان مهمی از ساخت بتن است . سوال حقیقی و واقعی این است که , میلگرد مایحتاج خویش را از کجا مهیا کنید؟ دکان آهن آلات آسرون , طیف وسیعی از آیتم ها و تولیدها میلگردی را در اختیار شما قرار می‌دهد .

https://www.asroon.ir/suppliers/detail/کوهپایه-اصفهان/31/view/


 نوشته شده توسط ismaeil sahab در پنج شنبه 99/2/18 و ساعت 12:39 عصر | نظرات دیگران()

 

شرکت فولاد کاویان تاریخچه تاسیس

کمپانی فولاد کاویان درسال 1372 درشهر اهواز 9 کیلومتری جاده خرمشهر تاسیس شوید . در سال 1374 با دقت به سیاستهای کلان دولت وقت کمپانی فولاد کاویان با مخلوط در مجتمع فولاد اهواز و تیم ملی صنعتی فولاد کشور ایران توانست بعنوان یکی‌از کارخانجات حساس کمپانی فولاد خوزستان و آفریننده ورق فولادی نامگذاری گردد . این واحد تولیدی تحت عنوان او‌لین واحد آفریننده ورق های سنگین وزن فولادی با گنجایش ایجاد 840 هزار بدن گونه های ورق فولادی در سال , مورد بهره‌برداری قرار گرفت . از جمله هدف ها بسط طلبانه این مجموعه می شود به عملکرد برای بالا بردن کیفیت معاش کارمندان و کارکنان آن به همراه تضمین کیفیت همراه با رعایت ایمنی و محافظت محیط زیست اشاره داشت . رئیس ادله فعلی این کارگاه تولیدی آقای فرستاده دانیال زاده است .

https://www.asroon.ir/suppliers/detail/کویر-کاشان/6/view/

از ورق های نورد گرم فولاد کاویان می توان برای ساخت بدنه کشتی ها , پل های فلزی , مخزن , واگن و غیره بهره مند شد . اسلب های باریک , جهت ساخت کوپلینگ , اشکال فلنج , زنجیر , چرخ دنده و دیگر قطعات مورد استعمال قرار میگیرد .

 

فیمت ورق کاویان اصفهان آهن

این مجموعه به سوی برآورده کردن رضایت مشتریان راهکار ارتقای کیفیت محصول ها خویش را مورد‌علاقه قرار داده و به همین علت خیر فقط توسط بازرسی در اختیار گرفتن کیفی , تولیدات خویش را در سراسر خطوط ایجاد مورد سنجش ظریف قرار می‌دهد بلکه با استعمال از مدرنترین و مجهزترین آزمایشگاه ها توانسته کلیه آزمایشات ما یحتاج مشتریان خویش را پوشش دهد .

کمپانی فولاد کاویان هم‌اکنون تحت عنوان یک واحد جدا به صورت سهامی عام زیر پوشش کمپانی بسط سرمایه‌گذاری معادن و فلزات جای‌دارد .

این واحد تولیدی در سایه استخدام کارکنان کارآزموده و کار کشته و مدیران ایده پرداز توانسته تراز محصول ها خویش را به میزان 450 هزار بدن در سال برساند و امیدوار است در سایه حمایت دولت بتواند گنجایش تولید ها خویش را بیش تر از این ارتقاء دهد .

https://www.asroon.ir/suppliers/detail/یاران-/20/view/

فرایند ساخت ورق فولادی در خطوط ساخت کمپانی فولاد کاویان

مواد نخستین مایحتاج ایجاد ورق درین سوله از تولیدکنندگان باطن و فرنگی تامین می‌شود . اسلب ها در کوره های پیش گرم شارژ میشوند و هنگامی به دمای حدود 1200 سکو سانتیگراد رسیدند , از کوره ها تخلیه شده و آن گاه از روش غلتک ها به بخش پوسته زدایی حمل میگردند . در‌این بخش با جت های فشار قدرتمند آب با فشار 180 پوسته زدایی شده و به بخش نورد فرستاده می شود . درین تراز ضخامت مواد اول از روش پاس های رفت و رجوع کاهش مییابد . ضخامت آخرین محصول ها توسط اشعه گاما در اتمام فرایند نورد مورد سنجش و مقدار گیری قرار میگیرد .

آن گاه اسلب ها تبدیل به ورق شده و آن گاه خودرو موج گیر برای از در میان بردن عدم صافی و موج بر روی سطح های ورق عبور داده می شود . پس از این سطح ورق به بخش برش ارسال میگردد تا به ارتفاع های مشخص و معلوم برش داده می شود و در غایت محصول ها نوردی برای خنک شدن به بسترهای کولر ارسال می گردند . درزمان ایجاد فرآورده , کیفیت ظاهری و ابعادی توسط میزان گیری پارامترهای اضطراری در اختیار گرفتن میشود .

 

شناخت با امکانات امروزی خطوط ایجاد کمپانی فولاد کاویان

کمپانی فولاد کاویان دارنده امکانات امروزی در خطوط ساخت خویش هست که بواسطه آنان توانسته اشکال ورق فولادی با شایسته ترین کیفیت را ساخت و به بازار مصرفی عرضه کند . این مجموعه دارنده دو کوره قدمی با اعمال حرارت از بالا و به گنجایش 100 و 200 بدن هست . پایانه آب فشار توانمند دربرگیرنده مخزن آب و هوا با ستون التراسوتیک , پنج پمپ فشار کارکشته و دو کمپرسور است که برای عملیات پوسته زدایی از روی ورق فولادی مورد استعمال قرار میگیرد .

بسترهای سیستم سرمایش در‌این این موسسه بمنظور خنک کردن تولید ها نورد شده به فعالیت میروند . گنجایش هر بستر کولر جهت تحمل وزنی بیش تر از 180 بدن جنس به فعالیت می‌رود و روش قدم زدن بسترها بصورت عرضی است .

همینطور این واحد تولیدی دارنده تصفیه منزل صنعتی برای تصفیه پسماندهای صنعتی می‌باشد .

https://www.asroon.ir/suppliers/detail/کاویان/40/view/


 نوشته شده توسط ismaeil sahab در چهارشنبه 99/2/17 و ساعت 5:50 عصر | نظرات دیگران()
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 3
بازدید دیروز: 5
مجموع بازدیدها: 27118
جستجو در صفحه

خبر نامه