سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
گناه نتوانستن کردن ، گونه‏اى از ترک گناه است . [نهج البلاغه]
 
امروز: پنج شنبه 103 فروردین 9

میلگرد چه است ؟ و چرا در پروژه خویش به آن احتیاج دارم؟

Rebar On Rebar - Industrial Abstract Poster by kmstahlros | Society6

زمانی که شما در حالا فراهم سازی یک پروژه ساخت و ساز بتنی می‌باشید , ممکن است در هنگام طرح ریزی خرید مواد , از اصطلاح میلگرد استعمال می شود , البته میلگرد چیست؟

https://www.asroon.ir/suppliers/detail/امیرکبیر-کاشان/47/view/

دقیقا چه کاری برای پروژه شما انجام می‌دهد که آن را فراوان با اهمیت می کند؟ آیا گونه های گوناگون میلگرد برای پروژه شما حقیقتا حساس هستند؟ در اینجا نگاهی زود گذر به اصول میلگرد برای یاری به شما در آستانه فعالیت می اندازیم .

میلگرد چیست؟ میلگرد دقیقا چیست؟

What Builders Need to Know About LiteBar Fiberglass Rebar - LiteForm

میلگرد نوار فولادی است که در ساخت بتن و بتن ریزی پی ساختمان به کار گیری می شود . شما با اضافه کردن این میله های فلزی , بتن دارای سلاح را ساخت می‌کنید . که منجر ارتقا پایداری بتن می شود . به کار گیری از میلگرد به‌دنبال ساختمان سبب می شود که بتن سوراخ نخورد و پروژه از نیز نپاشد .

https://www.asroon.ir/suppliers/detail/پانل-مهدی/55/view/

هر چند تمام ترک های بتونی , میلگرد و مواد تقویت کننده به در دست گرفتن مکان و میزان ترک ها یاری می نمایند . همینطور توان ساختاری در پروژه را آماده می نماید .

 

چرا به کارگیری از میلگرد در پروژه اینجانب با اهمیت است؟

Astm A615 G60 8mm 10mm 12mm Deformed Steel Bar/ Steel Rebar ...

میلگرد سبب می شود بتن یک‌سری سکو در قبال فساد مقاوم خیس شود . استحکام کششی را با به کار گیری از یک نوار تقویت کننده که در قبال خوردگی مقاوم است مهیا می نماید .

 

در‌صورتی‌که میخواهید پروژه بتن خویش را اجرایی فرمایید , میلگرد پشتیبانی فراوان قادر تری نسبت به سیم های فولادی , تقویت کننده های فایبرگلاس و بخش اعظمی از تولید ها دیگر مو جود در بازار است . چرا؟ چون اقتدار ساختاری بالایی را در خویش ساخت می نماید .

 

اشکال متفاوت میلگرد

طیف گسترده ای از گونه های میلگرد در بازار آهن الات کشور ایران موجود است :

میلگرد فولادی ستون فقرات بنا بتن است . در بیشتر پروژه های بتنی به کار گیری می شود . چرا؟ چون هزینه کمتری داراست و استحکام بالایی را برای بنا آماده می نماید .

پلیمری تقویت شده با فیبر شیشه ای جایگزینی عالی برای میلگردهای فولادی سنتی است . با به کارگیری از فایبرگلاس , مواد مقاومتری در میله ها تولید می شود تا بتن را تقویت نماید . تا پایداری کششی کارکشته خیس داشته باشیم .

از میلگردهای گالوانیزه در مواردی استعمال می شود که خوردگی بتن قادر است مشکلی تولید نماید . میلگرد گالوانیزه با استعمال از یک سری پروسه متعدد روکش دار شده‌است . اینها قادر است مشتمل بر آبکاری سرد و آبکاری داغ باشد . گالوانیزه و روی یک سد حافظ بر روی میلگرد را آماده می نمایند .

 

میلگردهای از کالا استیل در محیط های خورنده به کار گیری می شود که از روی به دلیل اثرات گالوانیزه آن نمی‌توان به کار گرفت . میلگرد استیل رغبت دارااست که از میلگرد گالوانیزه گران خیس باشد . به همین جهت , تنها در صورت لزوم به کارگیری می شود .

میلگرد روکش شده با اپوکسی آیتم ای امروزی و اقتصادی برای محیط های خورنده است . میلگرد به از اپوکسی پوشانده شده‌است تا از خوردگی مراقبت نماید . در محیط هایی که آب یا این که جنبش های مکانیکی ممکن است به پوشش حفظ کننده جراحت برساند , اپوکسی آیتم ای مطلوب است . سیل های اروپایی به آسانی منجر تقویت ساختاری بتن شما می شود .

اشکال متمایز از میلگرد دراختیار است تا در سطح ها متعدد توان استحکامی و کششی را آماده نماید . این موردها و مورد ها به شما قابلیت می‌دهد به راحتی چاره مطلوب برای پروژه خویش تعیین نمائید .

 

میلگرد چیست؟ همان گونه که میبینید , این بخش فراوان مهمی از ساخت بتن است . سوال حقیقی و واقعی این است که , میلگرد مایحتاج خویش را از کجا مهیا کنید؟ دکان آهن آلات آسرون , طیف وسیعی از آیتم ها و تولیدها میلگردی را در اختیار شما قرار می‌دهد .

https://www.asroon.ir/suppliers/detail/کوهپایه-اصفهان/31/view/


 نوشته شده توسط ismaeil sahab در پنج شنبه 99/2/18 و ساعت 12:39 عصر | نظرات دیگران()
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 7
بازدید دیروز: 1
مجموع بازدیدها: 27015
جستجو در صفحه

خبر نامه