سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
خدای سبحان آدم را در خانه ای سکونت داد که وسائل زندگی اش فراوان [امام علی علیه السلام]
 
امروز: جمعه 103 فروردین 10

چرا میلگرد ( Rebar ) را در بتن قرار می دهند؟

Building a Barrier Free Bathroom - Slab on Grade (Negative Forming ...

امروزه بتن احتمالاً پرکاربردترین مصالح ساختمانی است که به وسیله بشر تاسیس شده است .

بعضی از بنا های بتونی تشکیل شده در حین امپراتوری روم هنوز نیز روز جاری ایستاده و پابرجا می باشند . بتن سفت و بادوام است چون از ایستادگی دوچندان بالایی شامل است . ولی همگی ما می‌دانیم که بتن قادر است شکسته و از نیز جدا شود . برهان این است که بتن از پایداری کششی زیاد ضعیفی برخوردار‌است .

https://www.asroon.ir/suppliers/detail/default.aspx?title=%D8%AA%D8%A7%D8%B1%D8%A7%D8%B2-%D8%B4%D9%87%D8%B1%DA%A9%D8%B1%D8%AF&id=43

استحکام کششی نیرویی است که برای جدا کردن چیزی تا زمان شکسته شدن حتمی است . زمانی میلگرد فولادی به بتن طولانی تر شد , میتوانیم یک مصالح ساختمانی ئاشته باشیم که از نگاه فشرده سازی و ایستادگی کششی دوچندان بالا باشد .

میلگرد با اعتنا به اقتدار تلاش آن رتبه بندی می شود . استحکام همت میلگرد نیرویی است که برای تغییر تحول صورت یا این که خمش همیشگی آن حتمی است . با هر نیرویی کمتر از آن , میلگرد به حالت اول خویش گشوده خواهد گشت .

این تفاوت در میان همت و استحکام کششی به‌این مضمون‌ است که میلگرد از خواص انعطاف پذیری خاصی برخوردار‌است .

در شرایطی که نیرویی میلگرد سکو 60 را خم نماید , 30000 پوند نیرو برای هر اینچ مربع دیگر واجب است تا آن را از نیز جدا نماید .

فکر کنید که هنگام پباده سازی ساختمان در ناحیه زمین‌لرزه زده می‌تواند چقدر اساسی است .

صرفا تصور کنید - بتون دارای سلاح فلزی که روز جاری می ریزید ممکن است 2000 سال از قدمت آن قبل باشد و مقاوم بماند!

 

چگومه میلگرد را در بنا آرماتوبندی می کنند؟

CH057A - West Approach Invert Slab Rebar and Drain Install… | Flickr

گنجاندن میله های تقویت کننده ( ( میلگرد ( ) در بتن روشی است که استحکام طولانی بازه زمانی را به بتن را داده و در ساخت اساس ها , دیوارها , استخرها , ساختمان ها و بقیه بنا ها استعمال می شود . فشرده سازی بتن به خیر و خوبی انجام می شود , بتن سوای میلگرد پایین فشار و پیچ خوردگی سعی کمتری خواهد داشت . بنا هایی مثل شالوده ها یا این که دیوارها بایستی از فشارهای چندگانه جانبی و افقی , فشرده سازی و پیچ خوردگی به کارگیری نمایند . میلگرد به خیر با بتن عمل می نماید . چون این مواد در هنگام تغییر تحول سکو حرارت منبسط می گردند و با به عبارتی میزان منقبض میگردند .

مهندسان عمران , تعداد میله های تقویتی ما یحتاج در یک شالوده یگانه یا این که بقیه بنا های بتونی را به همراه صورت , میزان و الگوی میلگرد نصب شده محاسبه می نمایند . میلگرد در یک الگوی پباده سازی شده در بتن تهیه شده‌است تا اتصال آن با بتن صورت بپذیرد .

 

 

از میلگرد چه گونه در ساخت بتن آرمه استعمال می شود؟

Garage Concrete Slab - Rebar Schedule - Page 4

ابزاری که برای نصب میلگرد استعمال می شود؟

سه عملیات در برش , خم شدن و گره تناول کردن میلگرد نقش داراست . قطر میلگردهای تقویت شده در بتن آرمه میتواند از 6 تا 42 میلی متر باشد . در فیض دکان آسرون , طیف وسیعی از امکانات برش , خم و اتصال را برای فعالیت با میلگرد داراست که میتواند بتن آرمه ها برای بنا شما فراهم نماید و به محل ساخت بنا حمل نماید تا شما ترقی بهتری در اجرای پروژه داشته باشید .

https://www.asroon.ir/suppliers/detail/لوله-پروفیل-صباح/35/view/

ایمنی هنگام نصب میلگرد

حمل میلگرد در پروژه ها خطرناک است . برای پرهیز از صدمه , انتهای میلگرد بایستی با درپوش های پلاستیکی پوشانده شود تا از جراحت بینی دوری شود .

نصب و فعال سازی بتن

Rebar Support

کمپانی آسرون سوابق فعالیت گرانی در موضوع فعالیت با مهندسین عمران و پباده سازی برای نصب اسکله ها , پدهای بتونی و بقیه بنا های اتوبار در خصوصیات ساختمان های مسکونی و تجاری داریم .

برای کسب داده ها بیشتر در زمینه‌ی سرویس ها ما با ما تماس حاصل نمایید و مشورت تخصصی اخذ فرمایید .

 

https://www.asroon.ir/suppliers/detail/default.aspx?title=%D8%B8%D9%81%D8%B1-%D8%A8%D9%86%D8%A7%D8%A8&id=2


 نوشته شده توسط ismaeil sahab در شنبه 99/2/20 و ساعت 5:13 عصر | نظرات دیگران()
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 6
بازدید دیروز: 10
مجموع بازدیدها: 27024
جستجو در صفحه

خبر نامه