سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
به صاحب دانش بگو عصایی از آهن و کفشی آهنین برگیرد و دانش را بجوید، تا آنکه عصا بشکند و کفشها پاره گردد . [داود علیه السلام]
 
امروز: جمعه 103 فروردین 10

قیمت میلگرد نیشابور امروز


میلگرد فولاد خراسان نیشابور با نام تجاری میلگرد نیشابور شناخته می شود. این محصول با بهره گیری از پیشرفته ترین تکنولوژی تولید تحت بالاترین استاندارد ملی و بین المللی در سایز 10 تا 32 تحت آنالیز A3 تولید و روانه بازار داخلی و جهانی می گردد.

قیمت میلگرد نیشابور در مقایسه با سایر میلگردهای موجود در بازار در رده متوسط قرار داشته و به همین دلیل متقاضیان زیادی در بازار شمال شرقی کشور دارد. از آنجایی که مجتمع فولاد خراسان یک تولید کننده مواد اولیه است، نوسانات رخ داده در بازار دلار و شرایط سیاسی تغییر چندانی در قیمت میلگرد نیشابور نداشته است. 

در پی تحولات اخیر در بازار اقتصادی کشور، قیمت میلگرد نیشابور به میزان 30 درصد در عرض یک هفته و به میزان 70 درصد طی یک ماه افزایش داشتاین در حالی است که متوسط قیمت میلگرد نیشابور در چند ماهه اخیر به میزان 3500 تومان اعلام شده بود و به طور ناگهانی به قیمت 5 هزار تومان رسید.

این افزایش 30 درصدی قیمت ها در طول یک هفته آنقدر عجیب به نظر می رسد که با وجود مستقل بودن صنعت فولاد از بازار دلار، اما در عین حال تنها عامل منطقی برای افزایش افسار گسیخته قیمت محصولات فولادی طی چند هفته اخیر را انفجار قیمت دلار می توان دانست. در حالی که قیمت میلگرد نیشابور و سایر مبادی فولادی در طول روز سه بار اعلام می شود، امنیت در معاملات فولادی از بین رفته و سبب شده تا خرید و فروش با ریسک زیادی همراه باشد.

از سویی دیگر با افزایش بی رویه قیمتها قدرت خرید از خریدار و فروشنده سلب شده و باعث شده تا رکود نسبی در بازار فولاد حکمفرما گردد. در حالی که دوشنبه هفته گذشته از بسته جدید ارزی رونمایی گردید مژده اصلاحات در بازار سکه و طلا به مردم داده شد و در 48 ساعت ابتدایی آن شاهد کاهش قیمت دلار و سکه و به دنبال آن قیمت میلگرد نیشابور و سایر مبادی در بازار بودیم.

شروع دوره اول تحریم ها و تاثیر آن بر قیمت محصولات فولادی


در حالی که از بسته جدید ارزی طی هفته گذشته رونمایی گردید همزمان با آن دوره اول تحریمها نیز آغاز گشت. بر طبق پیش بینی های گذشته انتظارها بر این می رفت که عامل تحریم یکی از موارد مهم و تاثیر گذار بر ایجاد تورم و افزایش قیمت محصولات فولادی مانند قیمت میلگرد نیشابور باشد و در حالی که در لیست کالاهای تحریم شده، فلزات گرانبها مانند محصولات فولادی نیز وجود داشته است، میتوان عامل اصلی افزایش قیمت ها را ناشی از تحریم دانست.

البته تاثیر اصلی تحریم ها ناشی از کاهش صادرات محصولات فولادی بوده که در بلند مدت سبب افزایش قیمت این محصولات در بازار داخلی خواهد گردید. از آنجا که روابط تجاری فولادسازان ایرانی با کشورهای طرف قرار داد به دلیل تحریمها تحت تاثیر قرار خواهد گرفت، در نهایت موجب آن خواهد شد که این دسته از تولیدکنندگان به جبران کاهش صادرات، محصولات خود را در بازار داخلی و با قیمت بالاتر از قبل و نزدیک به دلار بازار سیاه عرضه نمایند. این موضوع سبب خواهد شد تا قیمت محصولات فولادی مانند قیمت میلگرد نیشابور در بازار داخلی افزایش یابد.

 

افزایش غیر منطقی قیمت میلگرد نیشابور در ازای ثبات هزینه های تولید


در حالی که فولادسازان از حامل های انرژی استفاده می کنند و هزینه آن تاکنون ثابت باقی مانده و قیمت پایه مواد اولیه و نیروی انسانی مورد نیاز در تولید محصولات فولادی نیز تاکنون تغییری نکرده است، پس چگونه می توان افزایش سرسام آور قیمت محصولات فولادی را طی یک ماهه اخیر توجیه نمود. در حالی که صنعت فولاد یک صنعت مستقل از دلار بوده و تمامی زنجیره تولید محصولات فولادی در داخل کشوربه صورت خودکفا انجام میگیرد، اما باز هم روند تغییرات دلار بازار آزاد بر روی این صنعت اثر گذار بوده و سبب شده تا همراه با تغییرات آن، بازار فولادی نیز دچار نوسان گردد.

شاید یکی از دلایل مهم وابستگی صنعت فولاد به قیمت دلار بازار آزاد در این باشد که این صنعت طی چند ساله اخیر به عنوان صنعتی ارز آور و مهم در کشور یاد شده و از منابع مهم تولیدکننده ارز در داخل کشور محسوب می گردد؛ بنابراین می توان همگامی نوسانات ارزی با تغییرات قیمت محصولات فولادی مانند قیمت میلگرد نیشابور را این گونه توجیه نمود.

سناریوی از پیش تعیین شده خصولتی ها عامل مهم در افزایش قیمت ها
در اصل فارغ از افزایش افسار گسیخته قیمت دلار در بازار، صعود قیمت محصولات فولادی مانند قیمت میلگرد نیشابور از زمانی شروع شد که خصولتی ها طی یک سناریوی از پیش تعیین شده و با هدف قبلی و هماهنگ شده قیمت ها را در بازار افزایش دادند تا به خواسته های خود در بازار فولاد برسند. خواسته های آنها برابری قیمت پایه محصولات فولادی با نرخ ارز بازار آزاد و برداشته شدن سقف رقابت در بازار بورس کالا بوده است.

البته در این میان دولت با ایجاد دلار 4200 تومانی، محدودیت هایی را برای خصولتی ها ایجاد نمود تا آنها بیش از این نتوانند بر قیمت محصولات فولادی فشار وارد نمایند؛ اما قیمت دستوری دولتی نتوانست کاری از پیش ببرد و در نهایت این قانون توسط خصولتی ها دور زده شد و با عرضه های قطره چکانی خود روز به روز قیمت محصولات فولادی مانند قیمت میلگرد نیشابور را در بازار فولاد افزایش دادند.

 IFrame

IFrame

شرکت فولاد خراسان


شرکت فولاد خراسان واقع در شمال غرب شهرستان نیشابور در خراسان می باشد. شرکت فولاد خراسان قطب سوم فولاد در کشور شناخته می شود و مخاطبان خود را دارد. شرکت فولاد خراسان محصولات خود را بر استانداردهای بین المللی تولید ومحصولات آن به صورت سه دسته میلگرد ساده، میلگرد آجدار مارپیچ و میلگرد آجدار جناغی دسته بندی می شود.

کارخانه میلگرد خراسان


کارخانه میلگرد خراسان با مساحت 1400 هکتار فعالیت خود بر اساس نورد سبک فولادی ساختمانی آغاز کرد است. کارخانه میلگرد خراسان در حال حاضر 5000 نفر نیروی مستقیم دارد. کارخانه میلگرد خراسان واقع در نیشابور است. نشانی کارخانه مجتمع فولاد خراسان : نیشابور - کیلومتر 15 جاده نیشابور به شهر فیروزه - صندوق پستی 488. شما می توانید برای دریافت میلگرد خراسان به قیمت کارخانه، میلگرد آجدار مجتمع فولاد خراسان ، وزن میلگرد آجدار مجتمع فولاد خراسان را در سایت اسرون جستجو نمایید و یا نسبت به سفارش محصولات مورد نظر خود با ما در تماس باشید .

قیمت میلگرد نیشابور


قیمت میلگرد نیشابور به نسبت سایر برندهای میلگرد در بازار با قیمت مناسب تری ارائه می شود و همین امر باعث شده متقاضیان زیادی را جذب کند. قیمت میلگرد نیشابور اگرچه به سایز و قطر آنها بستگی دارد اما نوسانات ارزی بازار نیز بی تأثیر بر قیمت آن نبوده و نسبت به سال گذشته کمی با افزایش قیمت رو به رو بوده است. اگرچه میلگرد نیشابور به نسبت سایر آهن آلات با افزایش قیمت کمتری رو به رو بوده است.

میلگرد نیشابور


میلگرد نیشابور از جمله برند های بنام در بازار میلگرد است. کارخانه فولاد خراسان دو مدل میلگرد با نام های میلگرد نیشابور آجدار و میلگرد نیشابور ساده را تولید می کند. میلگرد نیشابور خراسان از جمله محصولات تولیدی مجتمع فولاد نیشابور خراسان است که در سال 1369فعالیت خود را آغاز کرد. مجتمع نیشابور توانست با استفاده از به کارگیری تکنولوژی جدید تولید محصولات ساختمانی خود را به 550هزارتن در سال برساند.

کارخانه میلگرد نیشابور


کارخانه میلگرد نیشابور مجتمع نیشابور قطب سوم فولاد کشور در تولید صنایع ساختمانی معرفی شده است. کارخانه میلگرد نیشابور توانست تأییدیه های استاندارد بین المللی را دریافت کند و محصولات میلگرد آجدار را تحت آنالیز A3 در سایز های 10، 14، 16، 18، 20، 22، 25، 28 و 32 ، آنالیز A3 وارد بازار داخلی و بین المللی کند. قیمت میلگرد نیشابور درب کارخانه را می توانید از کارشناسان فروش ما در آسرون جویا شوید. فروشگاه اینترنتی شهرآن با حذف واسطه ها تلاش کرده است تا میلگرد نیشابور را به قیمت درب کارخانه بدست شما عزیزان در هرکجای کشور برساند.

قیمت میلگرد نیشابور در بجنورد


قیمت میلگرد نیشابور در بجنورد مورد تقاضای بسیاری از افراد است. متأسفانه وجود واسطه ها در امر خرید و فروش میلگرد نیشابور، قیمت این محصل را به طرز نجومی افزایش داده است، از این رو متخصصین آسرون با تلاش شبانه روزی خود توانستند این ارمغان را بهمراه بیاورند تا قیمت میلگرد نیشابور در بجنورد را به قیمت درب کارخانه را برای تمامی مشتریان قابل دستیابی کنند. برای اطلاع از قیمت کارخانه میلگرد نیشابور با شماره های مندرج در پایین سایت تماس حاصل فرمایید.

نمودار قیمت میلگرد نیشابور


نمودار قیمت میلگرد نیشابور را در سایت آسرون مشاهده فرمایید. میلگرد، میله های فولادی است که در بتن به منظور جبران مقاومت کششی پایین آن استفاده می شود. نام دیگر میلگرد آرماتور است. البته به غیر از میلگرد از مصالح دیگری مانند ناودانی یا قوطی نیز جهت افزایش استحکام کششی بتن استفاده می‌شود. معمولا سطح میلگرد به صورت آجدار ساخته می شود تا هنگام قرارگیری در بتن، درگیری لازم بین میلگرد با بتن اتفاق بیافتد. فولادی که میلگرد از آن ساخته می شود فولاد کربنی است که با استفاده از نورد گرم، به صورت میله های گرد ساخته می شود. استانداردهای مختلفی برای تولید فولاد وجود دارد که در هر کشوری متفاوت است و هر استاندارد با توجه به خواص مکانیکی فولادها دارای دسته بندی های مشخصی است که مشخص کننده گریدهای فولاد می باشد. برای شناسایی میلگردهای نیشابور از میلگردهای تقلبی، علامت مشخصه میلگرد نیشابور که مشخص کننده گرید آن نیز می باشد بر روی آن حک می شود. گرید مشخص کننده مقدار تنش تسلیم میلگرد می باشد.

قیمت میلگرد نیشابور در بجنورد


میلگرد فولاد خراسان نیشابور با نام تجاری میلگرد نیشابور شناخته می شود. این محصول با استفاده از تکنولوژی روز دنیا و با بالاترین کیفیت، در سایز 10 تا 32 تولید می شود. وزن میلگرد نیشابور نسبت به میلگردهای دیگر در سطح متوسطی می باشد. این شرکت تولید کننده مواد اولیه میلگرد نیز می باشد و به همین دلیل، قیمت آن در سطح متوسطی نسبت به سایر میلگردها قرار دارد. البته قیمت میلگرد و از جمله قیمت میلگرد آجدار نیشابور بر اساس عوامل مختلفی مشخص می شود که یکی از این عوامل قطر و طول میلگرد است که البته تاثیر طول میلگرد بر قیمت بیشتر از قطر میلگرد می باشد. بعضی از تولید کنندگان میلگرد نیز با افزایش طول میلگرد، قیمت آنرا به همان میزان افزایش نمی دهند و قیمت به میزان کمتری نسبت به طول افزایش می یابد.

آنالیز میلگرد ساده

قیمت روز میلگرد در مشهد


فاکتور مهم دیگری که تعیین کننده قیمت روز میلگرد در مشهد است، قیمت فولاد خام به عنوان ماده اولیه میلگرد است و به خاطر اینکه فولاد قیمت مشخصی دارد، قیمت میلگرد نیز در سطح بازار مقدار مشخصی دارد و تفاوت قیمت از یک مغازه به مغازه دیگر چندان زیاد نیست. مثلا قیمت میلگرد در شهرهای مشهد، نیشابور و بجنورد تفاوت محسوسی ندارد. عامل دیگری که باعث افزایش قیمت میلگرد می شود، استفاده از پوشش آپوکسی برای محافظت از آن در برابر خوردگی است . این میلگردها در محیط های خورنده مانند دریا استفاده می شوند، به شرط اینکه قبل از نصب، بازرسی شوند تا اطمینان حاصل شود که در پوشش ترک و شکاف وجود ندارد. زیرا که این شکاف ها می توانند باعث خوردگی فولاد شوند.

وزن میلگرد نیشابور


در یک تن میلگرد، تعداد متفاوتی میلگرد وجود دارد که به قطر آنها بستگی دارد. در اینجا، تعداد میلگرد در یک تن برای میلگردهایی با طول 20 فوت، بر مبنای وزن هر میلگرد مشخص شده است.
• 3/8" x 20" = 266 عدد
• 1/2" x 20" = 150 عدد
• 5/8" x 20" = 96 عدد
• 3/4" x 20" = 67 عدد
معمولا یک تن میلگرد به صورت عمده، قیمت پایین تری نسبت به اینکه یک تن شاخه میلگرد جداگانه خریداری کنیم خواهد داشت. در هر صورت مهم ترین عامل تعیین کننده قیمت میلگرد نوسانات بازار می باشد که باعث تفاوت قیمت از یک روز به روز دیگر و حتی به صورت لحظه ای می شود و در بعضی اوقات که نوسان قیمت خیلی زیاد است، به مشتریان گفته می شود که قیمت اعلام شده به آنها فقط برای 1 ساعت و حتی کمتر از آن اعتبار دارد. اگر تغییرات قیمت بر حسب زمان را بر روی یک نموادر رسم کنیم، می توان نمودار قیمت میلگرد را بدست آورد. می توان میلگرد را مستقیما از درب کارخانه خریداری کرد یا برای خرید آن به نماینده فروش میلگرد نیشابور در هر شهر مراجعه نمود و لیست قیمت روز میلگرد نیشابور را از این نمایندگی ها دریافت کرد.

لیست قیمت روز میلگرد نیشابور


لیست قیمت روز میلگرد نیشابور را در آسرون ببینید. برای اطلاع از لیست قیمت های امروز و لحظه ای می توانید با کارشناسان فروش آسرون از طریق شماره های مندرج در سایت تماس بگیرید . شما عزیزان می توانید لیست قیمت روز میلگرد نیشابور را با توجه به نوع میلگرد ساده، میلگرد آجدارمارپیچ و میلگرد آجدار جناغی از کارشناسان آسرون بپرسید.

فروش میلگرد نیشابور


به منظور خرید میلگرد نیشابور و دریافت لیست قیمت روز میلگرد نیشابور می توانید با شماره تلفن 02143000023 تماس بگیرید. برای مشاهده قیمت میلگرد و جدول وزنی میلگرد نیز به صفحات مربوطه مراجعه کنید. ویژگی میلگرد نیشابور آجدار از ویژگی های فنی میلگرد نیشابور آجدار می توان به موارد زیر اشاره کرد. میلگرد نیشابور ساده از دیگر محصولات کارخانه فولاد خراسان می باشد. از ویژگی های میلگرد نیشابور نیز می توان به موارد زیر اشاره کرد.

میلگرد 16 آجدار A3 فولاد خراسان

قیمت میلگرد نیشابور امروز


برای دریافت آخرین قیمت روز میلگرد نیشابور , قیمت میلگرد نیشابور در تهران با ما تماس بگیرید. قیمت میلگرد نیشابور در بورس را در جدول زیر ببینید. قیمت میلگرد نیشابور در بازار بورس آهن آلات با افزایش قیمت همراه بوده است. قیمت میلگرد نیشابور در تهران را در سایت آسرون مشاهده فرمایید. برای اطلاع از قیمت میلگرد نیشابور در تهران میتوانید با شماره 02143000023 تماس حاصل نمایید. قیمت میلگرد نیشابور در مشهد طی ماه های اخیر افزایش داشته است. یکی از دلایل افزایش قیمت میلگرد نیشابور در مشهد افزایش تقاضا در بازار بوده اما همچنان تولیدات کارخانه ها برخلاف داشتن ظرفیت، ثابت مانده و بعضا به دلیل افزایش قیمت مواد اولیه با کاهش تولیدات رو به رو بوده است.

لیست قیمت روز میلگرد نیشابور


لیست قیمت روز میلگرد نیشابور را در سایت آسرون دنبال نمایید. لیست قیمت روز میلگرد نیشابور باتوجه به نوسانات ارزی مدام در حال بروزرسانی است. برای اطلاع از قیمت روز لحظه میلگرد نیشابور با شماره های مندرج در سایت تماس حاصل فرمایید. نمودار قیمت میلگرد نیشابور را در جدول زیر ببینید. تشخیص میلگرد نیشابور قابل انجام است. از راه های تشخیص میلگرد نیشابور می توان به علامت مشخصه میلگرد نیشابور که بر روی محصول درج شده است اشاره کرد.

قیمت میلگرد نیشابور در بجنورد


میلگرد نیشابور در بجنورد نیز متقاضیان خاص خود را دارد، زیرا میلگرد نیشابور از برندهای محبوب کارخانه فولاد نیشابور است. ارم میلگرد نیشابور بر روی میلگرد آن حک شده است. به هنگام خرید به آرم میلگرد نیشابور توجه فرمایید. علامت مشخصه میلگرد نیشابور در زمان خرید را در نظر بگیرید. زمان خرید میلگرد نیشابور اصل به علائم مشخصه های میلگرد نیشابور توجه داشته باشید. شما عزیزان می توانید برای دریافت مشاوره تشخیص میلگرد نیشابور اصل با شماره های مندرج در سایت تماس بگیرید


 نوشته شده توسط ismaeil sahab در چهارشنبه 98/11/16 و ساعت 11:6 صبح | نظرات دیگران()
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 0
بازدید دیروز: 10
مجموع بازدیدها: 27018
جستجو در صفحه

خبر نامه